تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,حرکات ورزشی برای در رفتگی انگشت

حرکات ورزشی برای در رفتگی انگشت

 

نرمش هاى مناسب برای در رفتگی انگشت

بعد از اینکه دررفتگی دستتان را درمان کردید برای اینکه بتوانید دوباره از انگشتانتان به راحتی استفاده کنید می توانید این تمرینات ورزشی را انجام دهید.

مشت کردن دست

ورزش دادن دست و انگشتان می تواند دامنه حرکات دستان را افزایش دهد و قدرت مچ دست و انگشتان را تقویت کند، و باعث تسکین درد شما گردد. نخست با این کشش ساده آغاز کنید:

 

دستتان را مشت کنید و شست دست را روی انگشتان خود بگذارید. 30 تا 60 ثانیه این وضعیت را نگه دارید و بعد انگشتان دست خود را باز کنید. این حرکت را لااقل چهار بار با هر دو دست تکرار کنید.

 

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,ورزش برای درد انگشت

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت

 

حرکت غیر فعال انگشت

به آهستگی با دست دیگر خود انگشت صدمه دیده را خم کنید و بعد آن را به کمک دست دیگر صاف کنید. در آخر حرکات ۵ ثانیه مکث کنید و به آهستگی حرکات را تکرار کنید.۳ تا ۵ بار در روز هر بار ۱۰ بار تمرین را انجام دهید.

 

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,حرکات ورزشی برای در رفتگی انگشت

در رفتگی انگشت

 

تقویت کردن با نیشگون دست

یک توپ کوچک نرم، خمیر بازی گلوله شده، ابزارهای تقویت دست که اغلب ژله ای هستند و یا چیزی مانند این را در دستی نگه دارید که درد می کند. توپ را میان انگشتان خود فشار دهید. 6 ثانیه در همین وضعیت صبر کنید. آنگاه به وضعیت استراحت بازگردید. این حرکت را برای هر دست 10 مرتبه تکرار کنید.

 

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,نرمش هاى مناسب  برای در رفتگی انگشت

نرمش هاى مناسب  برای در رفتگی انگشت

 

لمس کردن انگشت شست

نوک انگشت شستی که درد می کند را یکی یکی پشت سر هم به نوک انگشتان دیگر تماس دهید. 10 بار این کار را تکرار کنید. نوک انگشت شست باید نوک همه انگشتان آن دست را برای کمتر از یک ثانیه لمس کند.

 

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,حرکات ورزشی برای در رفتگی انگشت

بهترین ورزش برای تقویت انگشتان دست

 

برداشتن اشیاء

سعی کنید اشیا کوچک مثل سکه، تیله، سنجاق، دکمه را با شست و انگشت صدمه دیده بردارید.

 

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,بهترین ورزش برای تقویت انگشتان دست

ورزش برای درد انگشت

 

بالا بردن انگشت

کف دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز بگذارید. آنگاه انگشت خود را از روي ميز بالا ببريد. در اين حالت نگه داريد. براى همه انگشتان اين حركت را انجام دهيد.

 

تمرینات ورزشی برای در رفتگی انگشت ,در رفتگی انگشت ,ورزش برای درد انگشت

حرکات ورزشی برای در رفتگی انگشت

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.