حضور مدیران حوزه; مشکلات مردم را حل می کند

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سیزدهمین میثاق دولت است که مدیران باید جهادگر و مدیر میدان باشند، گفت: بازدیدهای میدانی و حضور مسئولان در میدان; مشکلات بسیاری از مردم را حل می کند.

به گزارش ایسنا، حسین مدرس خیابانی در نشست ارزیابی عملکرد «میز خدمت» دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: هدف از ایجاد میز خدمت علاوه بر تسهیل در دسترسی مشتریان به هنگام مراجعه به دفاتر، این است. مدیران دستگاه های اجرایی نیز دفاتر خود را ترک کرده و در مکان هایی مستقر می شوند و به مطالبات مردم پاسخ می دهند.

وی افزود: در کنار مردم بودن و در میان مردم بودن نمونه ای از حرکت جهادی و مدیران میدانی است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دستگاه هایی که در مرکز تماس حضور دارند باید مورد ارزیابی قرار گیرند و دستگاه هایی که مردم از عملکرد خود بیشترین رضایت را دارند تشویق شوند.

حسین مدرس خیابانی تصریح کرد: سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی و تاکید ریاست جمهوری پاسخگویی به مطالبات مردم است و میز خدمتی که برای پاسخگویی به مطالبات مردم ایجاد شده است باید در هر شهری مستقر شود تا مطالبات مردم را برآورده کند.

وی یادآور شد: الگوی میز خدمت موفق در مرکز استان باید به شهرستان ها به ویژه خدمات رسان که مردم بیشتر با آنها سروکار دارند تسری یابد.

استاندار افزود: حضور ما در میدان وظیفه مدیران است و مسائلی که از نزدیک می بینیم با اطلاعاتی که از طریق نامه ها و گزارش های مکتوب گاهی غیرواقعی و مغرضانه به دست ما می رسد تفاوت اساسی دارد.

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان گفت: برای شناخت مشکلات و مسائل مردم شمال تا جنوب استان باید حضور مدیران و معاونین استانداری در اقصی نقاط استان گسترده شود.

فرمود: تلاش کن. علاوه بر باجه ثابت مستقر در واحد اجرایی، پیشخوان خدمات در مرکز استان و شهرستان ها حداقل ماهی یک بار در مساجد به عنوان پایگاه های مذهبی و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام با اولویت نماز است. اتاق ها، به ویژه در روزهای جمعه، نمایشگاه، زمانی که مردم در نماز جمعه شرکت می کنند.

فرماندار تصریح کرد: کارکنان در میز خدمت برای پاسخگویی به مطالبات مردم; شخص مدیر کل، معاون یا افراد مطلع باید ثابت و دارای اختیارات کافی باشد.

انسیه قیاسی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری نیز در این جلسه گفت: از 53 دستگاهی که مورد ارزیابی قرار گرفتند؛ 17 دستگاه مجهز به میز خدمات حضوری و الکترونیکی، 15 دستگاه فقط میز خدمت حضوری و 20 دستگاه فاقد میز خدمت بودند.

وی گفت: از 17 دستگاه دارای مرکز تماس؛ دفاتر بازنشستگی، شرکت شهرک های صنعتی، بیمه سلامت و شرکت گاز شرایط بهتر و عملکرد بهتری داشتند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.